دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

طرح درس سالانه علوم دوم

طرح درس سالانه علوم دوم
یرای تدریس و آموزش علوم تجربی دوم ابتدایی طرح درسی استاندارد و قابل ویرایش ارائه داده ایم
طرح درس سالانه علوم دوم تدریس درس علوم تجربی علاوه بر محیط کلاس ، می تواند در آزمایشگاه یا حیاط مدرسه انجام گردد . همچنین می توان تدریس این کتاب را با انجام بازی و نمایش فیلم و تصاویر آموزش داد .
جهت برنامه ریزی یکساله برای تدریس کتاب علوم تجربی نیاز به طرح درس سالانه مناسب داریم .
در این قسمت طرح درسی سالانه مربوط به کتاب علوم تجربی دوم ابتدایی آورده ایم . این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده است . لذا امکان تغییر آن توسط آموزگاران وجود دارد .
در طرح درس مذکور برای هفته های مختلف اهدافی مشخص شده است . و به مراتب فعالیت های برای معلم و دانش آموز در نظر گرفته شده است .
انجام آزمایشات ، دیدن فیلم و تصاویر، ارائه گزارش به کلاس ، انجام تحقیق خارج از مدرسه و برگزاری جشن های علمی و درسی نیز در این طرح درس وجود دارد .
طرح درس مذکور در جدولی زیبا تدوین شده و مورد تایید کارشناسی تکنولوژی آموزش و پرورش می باشد .
برخی از فعالیت های تکمیلی عبارتند از : انجام آزمایشات مختلف برای تولید صدا ، انجام تحقیق برای لانه سازی مورچه ، طبقه بندی دانه ها و مقایسه آنها .


هدیه این محصول : طرح درس سالانه ریاضی دوم ابتدایی - انیمیشن جالب برای آموزش شمارش اعداد



تدریس درس علوم تجربی علاوه بر محیط  کلاس ، می تواند در آزمایشگاه یا حیاط مدرسه انجام گردد . همچنین می توان تدریس این کتاب را با انجام بازی و نمایش فیلم و تصاویر آموزش داد . جهت برنامه ریزی یکساله برای تدریس کتاب علوم تجربی نیاز به طرح درس سالانه مناسب داریم . در این قسمت طرح درسی سالانه مربوط به کتاب علوم تجربی دوم ابتدایی آورده ایم .  این طرح درس شامل 3 صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی ...

طرح درس سالیانه علوم دوم


طرح درس سالانه قابل ویرایش علوم دوم


طرح درس استاندارد علوم دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.