دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

مجموعه تستهای محتمل دکترای شیمی تجزیه

مجموعه تستهای محتمل دکترای شیمی تجزیه
سوالات آزمون دکترای شیمی تجزیه و سوالات محتمل دکترای شیمی تجزیه و آزمون فراگیر پیام نور
مجموعه تستهای محتمل دکترای شیمی تجزیه هر ساله تعدادی از سوالات آزمون دکترای شیمی تجزیه از سوالات سالهای قبل آزمون فراگیر پیام نور کپی برداری می شود. در محصول پیش رو، 115 سوال آزمونهای سالهای مختلف فراگیر پیام نور به همراه پاسخ تشریحی ارائه شده است. مطالعه این محصول به تمام شرکت کنندگان در آزمون دکترای شیمی تجزیه پیشنهاد می شود. این محصول توسط دکتر خواجه زاده استاد مطرح کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترای شیمی تجزیه تهیه شده است.
این محصول دارای تستهای بخشهای مختلفی مانند: کروماتوگرافی، طیف سنجی جرمی، طیف سنجی اشعه ایکس و ... می باشد.
دقت کنید:
شما فقط با خرید این محصول از سایت رسمی worldofchem.ir یا فروشگاه کمیکا، که محصولات گروه Chemica را ارائه می دهد. رسماً می توانید تا یکسال از خدمات رایگان پرسش و پاسخ در زمینه همین محصول استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات با خرید این محصول، کد پیگیری خود را که هنگام خرید دریافت می کنید، یادداشت کرده و آن را به همراه نام و نام خانوادگی و نام محصول به شماره تلفن 09374967127 ارسال نمایید. خرید این محصول از هر سایت یا گروه دیگر به هیچ وجه مشمول این خدمات نخواهد شد.

دانشنامه تخصصی شیمی، کمیکا

هر ساله تعدادی از سوالات آزمون دکترای شیمی تجزیه از سوالات سالهای قبل آزمون فراگیر پیام نور کپی برداری می شود. در محصول پیش رو، 115 سوال آزمونهای سالهای مختلف فراگیر پیام نور به همراه پاسخ تشریحی  ارائه شده است. مطالعه این محصول به تمام شرکت کنندگان در آزمون دکترای شیمی تجزیه پیشنهاد می شود. این محصول توسط دکتر خواجه زاده استاد مطرح کنکورهای کارشناسی ارشد و دکترای شیمی تجزیه تهیه شده است. ای ...

آزمون دکترای شیمی تجزیه


سوالات پیام نور


آزمون کارشناسی ارشد شیمی تجزیه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.