دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

دانلود گزارش تخصصی

کاربرد اعداد صحیح و گویا در زندگی روزمره

کاربرد اعداد صحیح و گویا در زندگی روزمره
کاربرد اعداد صحیح و گویا در زندگی روزمره
کاربرد اعداد صحیح و گویا در زندگی روزمره با توجه به اعداد و قائل شدن ویژگی های غیرکمی برای آنها، سابقه دیرین در زندگی بشری دارد. در بسیاری از فرهنگ ها همچون فرهنگ بابلی، هندو، فیثاغورثی و... اعداد، اصل و بنیان جهان عینی محسوب گردیده و هماهنگی نهفته در عالم به شمار می روند.
در پی این موضوع، بابلیان و فیثاغورثیان همواره سعی داشتند که با فراموش نکردن عددی، آن را نرنجانند. همچنین فیثاغورث و یارانش اعتقاد داشتند که همه نمودهای جهان، چه زمینی و چه آسمانی بازتابی از اعداد هستند. این اعتقاد توسط برخی نو فیثاغورثیان اینچنین بیان شده است که & هر چیز که بتوان آن را شناخت، عدد دارد. زیرا ممکن نیست که بتوان بدون عدد چیزی را درک کرد یا شناخت.& از نظر افلاطون نیز اعداد مظهر هماهنگی عالمند و از نظر ارسطو، عدد منشأ و جوهر همه چیز است. همچنین در فلسفه یونانی، برای اعداد، جنسیت قائل می شوند.
فایل در word و در 8 صفحه آماده شده است.

با توجه به اعداد و قائل شدن ویژگی‌های غیرکمی برای آنها، سابقه دیرین در زندگی بشری دارد. در بسیاری از فرهنگ‌ها همچون فرهنگ بابلی، هندو، فیثاغورثی و... اعداد، اصل و بنیان جهان عینی محسوب گردیده و هماهنگی نهفته در عالم به شمار می‌روند. در پی این موضوع، بابلیان و فیثاغورثیان همواره سعی داشتند که با فراموش‌نکردن عددی، آن را نرنجانند. همچنین فیثاغورث و یارانش اعتقاد داشتند که همه ن ...

کاربرد


اعداد


صحیح


گویا


زندگی روزمره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.